Ett forvirrande projekt

Denna veckas projekt i narheten av Parashant, dar forra projektet var, var valdigt forvirrande. Inte for att vi korde fel. Nej nej, sjalva projektet var faktiskt riktigt bra och roligt. Men det var folket dar som gjorde mig vilsen i skallen.

Det var for det forsta helt omojligt att skilja de tre koreangrabbarna at. Jag menar, sjalvklart har dom jakligt lika utseende. Men framfor allt var det namnen som gjorde det svart: Hang, Jang och Woan. Hur i hela friden ar tanken att man ska komma ihag vem som ar vem. Cheferna pa ACE borde ta med detta i berakningen nar dom satter upp scheman. Nu slutade det med att varje gang jag tilltalade nagon av dem snabbt mumlade "ang" eller nat, vilket iofs fungerade hyfsat.

Det storsta problemet var dock forvaxlingen mellan tysken Florian och mig Anton:



Som ni ser tvingades vi igar stalla upp bild infor skrattande volontarer. Detta efter att hela veckan blivit kallade vid varandras namn. I slutet av projektet visste jag ju knappt vem jag sjalv var. Maste dock tillagga att vi bada ser jakligt flaniga ut pa bilden...

Ha de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0