Nytt forsok med tuzigoot

Att vakna upp 05.45 for att packa vaskan till ett projekt mitt ute i ingenstans ar inte det roligaste men det ar inte mycket att gora at det. Projektet hette "Tuzigoot Rehab", ganska skont tankte jag efter en helg i Las Vegas. Jag hoppade senare in i en bil full av personer jag aldrig traffat forut. Ganska konstigt eftersom merparten av dessa manniskor bor en vaning over mig. Efter 5 minuter kande jag halva ganget som var engelsman. En skinhead, en hip-hopkille, en affarsman och en halvindier.

Vi kom fram till arbetsplatsen men inte fan va det rehab dar inte. Jag fick en yxa i handen och blev placerad vid nagra trad. Grabben som sa vad vi skulle gora hette Casper men inte var han ett snallt spoke. Vi fick i uppgift att hugga ner trad som inte var av amerikanskt ursprung. Onodigt eftersom dom gor samma sak varje ar for att tradet tydligen vaxer fort och gott i oknen...

I fyra dagar fortsatte denna processen och jag ville inget annat an att aka tillbaka till flaggan och chilla. Sista dagen blev det mycket alibijobb fran allas sidor. Jag och skinheadkillen satt och snackade och helt plotsligt var jag inbjuden pa whiskeyfest samma kvall. Jag tankte att dricka whiskey med britter kan inte ga bra men jag klarade mig fint! Allt annat an bra gick det for hip-hopkillen. Han dackade i soffan och nagra personer superlimmade hans hander och skinkor. Detta var hans meddelande dagen efter:

" Woke up this morning to find a cd super glued to my leg a dvd super glued to my arm a uno card to my head a towel to my foot a fucking wet tampax pritty much down my boxers o and to top it off my ass cheaks were super glued together !!"



Tuzigoot national monument



Eftersom jag inte har nagra fler bilder fran tuzigoot kommer har en bild pa PG i tuzigoot.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0