Vira blatira

Sitter nu i min sang och degar som aldrig forr. Kom namligen hem fran projekt igar och ar vraltrott. Projektet va kanske det flanigaste sa har langt. Var uppgift var att ta dod pa en speciell buske (!?) inom ett omrade. Jag blev tilldelat uppgiften att krypa runt i den tjockaste skogen manniskan nagonsin skadat for att spruta blatt bekampningsmedel pa alla smabuskar. Det har blaa bekampningsmedlet hade vi i gigantisk dunkar pa vara ryggar medan vi sprutade. Sjalvklart lackte dom forbannade dunkarna sa vi sag ut att ha badat i vira blatira efterat. Har formodligen blatt bekampningsmedel i hjarnan. Kanske ar det darfor jag ar sa trott. I eftermiddag ska vi kolla pa amerikansk fotboll i skydome har i Flagstaff (Googla det vettja, ar ratt ballt). Pa onsdag ska jag aka pa projekt med Erik och Anton for forsta gangen. Kommer bli g!

Kommentarer
Postat av: Från Gammelsmurfen och Smurfan (Selander)

Hej Pontus! Tänk på att tvätta dig tills vi kommer och hälsar på er, vi tror medlet du använt snart utvecklas så hela du blir blå. Låter inget bra!

Ha det gott och hör av dig om du vill att vi ska ta med något hemifrån!

2010-10-17 @ 20:11:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0